dilluns, 11 de març del 2013

Avatar


Descripció: Aquesta activitat consisteix en crear avatars en diferent webs d'internet. Cada web es diferent per això no tots son del mateix estil uns semblen més un dibuix, altres més reals... La part més important de tots es la cara hi ha que son de cos sencer però el més important es la cara.

Procés: 
pagina: bibooz.net, aquesta pagina et deixa fer els mateixos avatars que la consola wii.
pagina: digibody's, aquest avatar no s'hem asembla molt pero em sembla gracios.
pagina: julian opi, aquest avatar m'ha semblat molt senzill de fer pero a la vegada entretingut.

pagina: flashface, es una pagina bastant completa pero no e acabat de trobar els elements necesaris per que es sembli a mi.


pagina: pimptheface, es molt semblant a flashface pero no igual tambe esta bastant completa.
pagina: unique, aquest es el avatar que mes m'agrada perque a part de se senzill te alguna cosa k m'agrada molt.
pagina: voki, aquesta pagina no esta malament es simple i queda be.

RESULTAT:
He escollit aquest avatar no perquè s’assembli molt a mi tot i k penso que hi ha algunes semblances si no per la seva senzillesa i estil, aquest estil m'agrada molt. També queda bastant be al perfil del bloc. En aquesta pagina (unique) hi havia bastant accessoris per posar a l’avatar això també m'ha agradat bastant.
COMENTARI:
Aquesta activitat no m'ha acabat de agradar perquè es molt avorrit, fas tota l'estona el mateix treball amb diferent eines i això avorreix. O sigui que no recomano fer aquest treball perquè  crec que els següents cursos s'aborriràn. Tampoc he aprés res de nou es una cosa molt simple que ja havia fet avants, l’única dificultat que te escollir be les parts de l'avatar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada