dilluns, 11 de març del 2013

4. Avatar analògic


Descripció: 
Hem fet una primera lamina amb tres gammes de grisos, després hem fet dos lamines on hem dibuixat la nostra cara amb grisos, la primera lamina era amb ombres difuminant el llapis i la segona amb puntets. Encara ens queda fer una tercera amb línies. 

Procés seguit: 
làmina 4: Gamma grisos: llapis grafit, punts i línies 
-Primer de tot hem fet la gama de grisos amb el llapis, després hem fet la gama de punts i l'ultima a sigut la de línies. 
-Foto utilitzada per fer el treball. 
-M'ha costat molt fer aquesta lamina, fer les ombres es molt difícil i crec que no he fet les mateixes ombres que les de la meva foto. També crec que es podria millorar tot i que no esta malament del tot. 
-Aquesta lamina es una molt cansada de fer, perquè tens que fer molts punts i si falles no ho pots corregir. Crec que m'ha quedat bastant be i que les ombres es semblen a la foto el resultat d'aquesta lamina m'ha agradat bastant. 
 1 of 3
-Aquesta lamina m'ha costat molt poc de fer a sigut molt facil i entretinguda. M'ha agradat molt mes que les altres dos.
Comentari: 
Aquesta activitat m'ha agradat més que totes les anteriors perquè a sigut mes entretinguda i el resultat molt mes bonic. També aconsello fer aquesta activitat el curs vinent perquè crec que a la gent li agradarà. He après a utilitzar les ombres fent gammes de grisos crec que em podria haver sortit millor, per mi la part mes difícil a sigut fer ombres difuminant el llapis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada